Reviews for Bedtime Story No. 2

BY : Charmz


  • From Spophaloaf on May 21, 2009

    I really enjoyed the twist in this story but I was a bit gutted when it wasn't Seifer! Poor Seifie. He's been left after Quistis agreed to give it another go!

    It was a great story though :)

    Report Review


  • From ANON - squall's girl on September 23, 2006

    oh yeah, i forgot to tell u what chapter3 i like. honestly, i like them both, but 3B is better. yeah, i'd go for 3B because i really like the shopping mall scene where quistis kisses squall and squall kisses her back! that's when i was really sure that squall's the mystery client. ^_^ ErotiChi, you're a great writer, you rock! i hope you continue writing squallxquistis fics.

    Report Review


  • From ANON - squall's girl on September 23, 2006

    aww..i'm touched with this fic..this is soo great! this has been the best squallxquistis fic i've ever read! i wish you would have a sequel or an epilogue of this. there are still some questions unanswered, and squall and quistis still needs some explanations to each other, etc. so please have a sequel or epilogue..pretty pleeaassse? SQUALL X QUISTIS RULE! yeah! XD

    Report Review


  • From ANON - Jake on August 09, 2006

    Howdy! I had no idea you worot this! I've read Ascending Angles and this Fic and love them both! you realy are an exceptional writer and posibely a genius!

    Report Review


  • From Streti on January 07, 2006

    Naughty naughty naughty! Especially the champagne scene in 3B and the train scene... kinda like 3A better without the shopping mall scene, but I guess it links to the ending... very surprising and funny! Aww, poor Seifer...

    Expertly written story, especially for an usual setting such as Quisty as a stripper. Liked very much!

    Report Review


  • From ANON - blacky on August 04, 2005

    The teasing was damn hot. Aw.. Im at the final chapter..

    Report Review


  • From ANON - blacky on August 04, 2005

    This AU ROCKS!

    Report Review


  • From ANON - blacky on August 04, 2005

    You know, this story held a much more mature tone than that Rinoa bashing one. Whats with that? And whats with the porno dialogue. Then again.. this practically is porn. REally good so far. I just hope whoever this is, is who im thinkin it is..

    Report Review


  • From ANON - Iceheart111 on June 12, 2005

    Absolutely freaking perfect. Wonderful twist, and just the one I was hoping for. While I am a dedicated fan of Rinoa/Squall there are times when I think Quistis would have fit him better. Hit the spot, and I will say while your stories are a bit deranged ;-) I still love them.

    The Demon God Iceheart gives you his blessing on your future endeavors!

    Report Review


  • From ANON - Kishana on May 05, 2005

    Damn! All I can say is WOW!! OMG, that was so good. :)

    Report Review


  • From ANON - Himeno on April 18, 2005

    Hi there, Love the pairing of Squall and Quistis, too bad this fic end so soon, I was loving it. Though, I would like to make a request and I was wondering if you're able to do it for me. I am so in love with this fic that I couldn't have enough. I was wondering if you able to write another fic with both Squall and Quistis again. Please I hope you can. Hope to hear from you soon because I would love to read another of your great writings.

    Report Review


  • From ANON - Dark Phoenix on April 10, 2005

    Love this just as much as ever--you're a great writer, Erotichi! Hope to see the sequel soon! Meanwhile, please join the Quall group at yahoo and post your Quall fics there! ^_^ http://groups.yahoo.com/group/quall/

    Report Review


  • From ANON - slifer on January 23, 2005

    You should really make an epilogue for this....cause this is REALLY REALLY GOOD

    Report Review


  • From ANON - QueenAdreena on January 21, 2005

    AHHHHHH! I figured it was Squall all along, but then you made me think it could be Seifer, but then i went back to Squall again. ^_^ This story was soooo good. I found the last chapter funny, when Quistis was pulling all the guys dicks out. Heh. But yeah, GREAT!

    Report Review


  • From ANON - iris on January 17, 2005

    My God!!!!! This is such a great story!!!! I love it to no end!

    Report Review